Właściciel sklepu mięsnego Pyszne Kotlety poprosił nas o stworzenie wizerunku wraz z produkcją i montażem reklam zewnętrznych oraz wewnętrznych.

Tworząc logo chcieliśmy nawiązać do branży firmy, tak oto wymyśliliśmy 2 tasaki przecinające się. Na okleinach umieszczone są ciekawostki dotyczące mięsa drobiowego, wołowego oraz fotografię pysznych dań z mięsa. Sklep mięsny Pyszne Kotlety otworzył także swoje stoisko na Pasażu Zielińskiego we Wrocławiu. Produkcją i montażem reklam zewnętrznych i wewnętrznych również się zajęliśmy.

Salon kosmetyczny Babskie Chwile poprosił nas o wykonanie projektu logo, wizytówki, nazwy firmy, montażu kasetonów, banneru oraz okleiny na szyby i drzwi.

W projekcie postanowiliśmy zachować tematykę beauty. Logo nawiązuje do kwiatu lotosu symbolizujące piękno, czystość i prostotę w połączeniu z różowym kolorem nawiązuje do salonu piękności. Nazwa Babskie Chwile oznacza czas tylko dla kobiet. To chwile, w których kobieta może się zrelaksować oraz wyciszyć, a dodatkowo skorzystać z zabiegów w salonie.

Drukarnia wielkoformatowa Sprinter poprosiła nas o stworzenie kampanii dla bannera wiszącego oraz strony internetowej, która wyróżni się na tle innych.

Postanowiliśmy zaprojektować stronę odnosząc się do bannera i stworzyliśmy coś, co wygląda nietuzinkowo i nieszablonowo. Zamknęliśmy wszystkie usługi w przejrzystej, a jednocześnie intrygującej kompozycji wraz z dodaniem animacji przejścia przy każdej z nich.

Urząd Wojewódzki w Opolu zlecił nam druk i montaż bannera w związku z I Kongresem Żeglugi Śródlądowej.

Banner, który ma prawie 200m2 powierzchni powieszono na gmachu Urzędu Wojewódzkiego w Opolu. Zadanie wykonano sprawnie i z sukcesem, jak widać na załączonych zdjęciach.

Po wykonaniu wizytówek i bannerów, Restauracja Regius poprosiła nas o wykonanie i zrealizowanie namiotu promocyjnego.

Postanowiliśmy zachować spójność przekazu na podstawie wcześniej zaprojektowanej wizytówki oraz bannerów (motyw kolorystyczny wraz ze zdjęciem).